گروه علوم اجتماعی-روانشناسی واقتصادزرین شهر

مطالب جامعه شناسی،اقتصادی و روان شناختی

گروه علوم اجتماعی-روانشناسی واقتصادزرین شهر

مطالب جامعه شناسی،اقتصادی و روان شناختی

این سایت متعلق به گروه علوم اجتماعی زرین شهرمی باشد
پیوندها
طبقه بندی موضوعی
۲۸ فروردين ۹۲ ، ۰۷:۰۴

الفبای شادزیستن الفبای خوشبختی


v\:* {behavior:url(#default#VML);} o\:* {behavior:url(#default#VML);} w\:* {behavior:url(#default#VML);} .shape {behavior:url(#default#VML);}

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA MicrosoftInternetExplorer4 /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-qformat:yes; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt; mso-para-margin:0in; mso-para-margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-fareast-font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-theme-font:minor-fareast; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-bidi-font-family:Arial; mso-bidi-theme-font:minor-bidi;}

 ترجمه : منصور آرام فرد

A-Accept پذیرا باشید . دیگران را همانگونه که هستند بپذیرید . حتی اگر برایتان مشکل است که عقاید ، رفتارها و نظریه هایشان را درک کنید .

B-Break away خودتان را جدا کنید . خودتان را از تمامی موانعی که سر راه شما در رسیدن به هدفهایتان در زندگی است جدا کنید .

C-Creat  خلق کنید خانواده ایی از دوستان و اشنایان تشکیل دهید که با آنها امیدها ، آرزوها ، ناراحتیها و شادیهایتان را شریک شوید .

D-Decide تصمیم بگیرید . تصمیم بگیرید که شما در زندگی موفق خواهید شد و شادی راهش را به طرف شما پیدا می کند و اتفاقات خوشایند و دلپذیری برای شما رخ خواهد داد .

E-Explore کاوشگر باشید . جستجو و آزمایش کنید به دنیا چیزهای زیادی برای ارائه دهید هر موقع که کاری جدید را آزمایش می کنید خودتان را بیشتر می شناسید .

F-Forgive ببخشید . ببخشید و فراموش کنید . کینه فقط بارتان را سنگین تر می کند و الهام بخش ناخوشایندی است از یک نقطه مرتفع تر به موضوع نگاه کنید و به خاطر داشته باشید که هر کسی امکان دارد اشتباه کند .

G-Grow رشد کنید . عادات و احساسات نادرست خود را ترک کنید تا نتوانند مانع و سد راه در رسیدن به اهدافتان در زندگی گردند .

H-Hope امیدوار باشید امید برای بهترین چیزها داشته باشید و هرگز فراموش نکنید اگر پشتکار در کارهایتان داشته باشید و از خدا کمک  بخواهید و خدا آن هدف یا کار را به صلاح شما بداند ، همه چیز امکان پذیر می شود .

I-Ignore  نادیده بگیرید – امواج منفی را نادیده بگیرید بر روی هدفهایتان تمرکز کنید و موفقیتهای گذشته را به خاطر بسپارید پیروزیهای گذشته نشانه و رابطی برای موفقیتهای آینده هستند .

i-journey   سفر کنید به دنیاهای جدید سربزنید و با فکر روشن ، امکانات جدید را آزمایش کنید سعی کنید هر روز چیزهای جدیدی را بیاموزید بدین صورت رشد خواهید کرد و احساس زنده بودن می کنید .

K-Know بدانید . بدانید که هر موضوعی هر چقدر هم که سخت و دشوار باشد در نهایت درست و خوب خواهد شد همانطور که گرمای مطبوع و دلپذیر بهار پس از سرمای طاقت فرسای زمستان می آید .

L-Love دوست بدارید ، اجازه دهید که عشق به جای نفرت ، قلب تان را پر کند موقعی که نفرت در قلب شما ساکن است هیچ فضای خالی برای عشق در وجودتان ندارید اما موقعی که عشق در قلبتان ساکن است تمام خوشبختی و شادی در وجودتان قرار دارد .

M-Manage مدیر باشید بر زمان مدیریت داشته باشید و از زمان استفاده صحیح کنید تا استرس و نگرانی کمتر شما را رنج دهد استفاده درست از زمان باعث می شود که شما بر روی موضوعات مهم در زندگیتان بهتر بتوانید تمرکز کنید .

N-Notice توجه کنید هرگز افراد فقیر ، نا امید ، رنج کشیده و ضعیف را نادیده نگیرید پیشنهاد میگردد تا کمکی را که قادرید به این افراد ارائه دهید از آنان دریغ نکنید .

O-Open باز کنید . چشمهایتان را باز کنید و به تمام زیباییهایی که اطراف شما قرار دارند نگاه کنید حتی در سخت ترین و بدترین شرایط ، چیزهای زیادی برای سپاسگزاری وجود دارند .

p-play بازی و تفریح کنید فراموش نکنید که در زندگیتان تفریح و سرگرمی داشته باشید بدانید که موفقیت بدون شادی و لذتهای مشروع مفهومی ندارد .

Q-Question سئوال کنید . چیزهایی را که نمی دانید بپرسید زیرا که شما برای یاد گرفتن به این کره خاکی آمده اید .

R-Relex آرامش داشته باشید اجازه ندهید که نگرانی و استرس حاکم بر زندگی شما شوند و به یاد داشته باشید که تمام چیزها در نهایت درست خواهد شد .

S-Shore سهیم شوید . استعدادها ، مهارتها ، دانش و تواناییهایتان را با دیگران شریک شوید هر چیزی را که شما با دیگران سهیم می شوید هزاران برابر به خودتان بر میگردد .

T-Try تلاش کنید حتی موقعی که رویاهایتان به نظر غیر ممکن می رسند شما تلاشتان را بکنید بوسیله تلاش کردن و مشارکت در انجام کارها با مهارت و خبره می گردید .

U-Use استفاده کنید . از استعدادها و تواناییهایتان به عنوان بهترین هدیه استفاده کنید استعدادهایی که تلف شوند ارزشی ندارند استفاده صحیح از استعدادها و تواناییهایتان برای شما پاداشهایی غیر منتظره ای می آورند .

V-Value احترام بگذارید ، برای دوستان و اقوامی که شما را حمایت و تشویق کرده اند ارزش قائل شوید و هر کاری که از دستتان بر می آید برای آنها انجام دهید .

X-X-Ray اشعه ایکس . با دقت و شبیه ایکس ، با دقت و شبیه اشعه ایکس به قلبهای انسانی اطراف خود بنگرید ، در نتیجه شما زیبایی و خوبی را در درون آنها خواهید دید .

Y-Yueld اجازه دهید . اجازه دهید که صداقت و درستکاری وارد زندگیتان شود .

اگر شما در راه درست و صحیح حرکت کنید و اعمال خلاف انجام ندهید در نهایت به پیروزی و موفقیت خواهید رسید و در انتها جاده خوشبختی را پیدا خواهید کرد .

Z-Zoom حرکت کنید . موقعی که خاطرات تلخ ذهنتان را پرکرده است به جاهای شاد بروید اجازه ندهید که تلخی ها مانع رسیدن به اهدافتان گردد در عوض به تواناییها ، رویاها و فردایی روشن تمرکز کنید .

همه این لحظات خوب و شادی آفرین را برای شما آرزومندیم .گ


موفقیت یعنی رفتن از شکستی به شکست دیگر بدون از دست دادن ذوق و شوق

                                                                                                              «وینستون چرچیل »

«الفبای موفقیت »

الف : اشتیاق برای رسیدن به نهایت آرزو

ب: بخشش برای تجلی روح و صیقل جسم

پ: پویایی برای پیوستن به خروش حیات

ت : تدبیر برای دیدن افق فرداها

ث : ثبات برای ایستادن در برابر بازدارنده ها

ج : جسارت برای ادامه زیستن

چ: چاره اندیشی برای یافتن راهی در گرداب اشتباه

ح : حق شناسی برای تزکیه نفس

خ : خویشتن داری در برابر ، تهمت ها و ناسزاها

د : دور اندیشی برای تحول زندگی

ذ: ذکر گویی برای اخلاص عمل

ر : رضایتمندی برای احساس شعف

ز : زیرکی برای مغتنم شمردن دم ها

ژ: ژرف بینی برای شکافتن علت ها

س: سخاوت برای گشایش در کارها

ش : شایستگی برای لبریز شدن در اوج

ص : صداقت داشتن

ض : ضرر را تحمل کردن

ط : طهارت و پاک بودن نیت در راهی که قدم برداشته ایم

ظ : ظلم نکردن و مظلوم نبودن

ع : عمل به دانسته ها

غ : غیرت نسبت به اهداف

ف : فکر بزرگ در سر داشتن

ق : قدر شناسی نسبت به همه

ک: کمال گرایی

گ : گذشت

ل : لزوم ایمان به قدرت لایزال

م : مشکلات را شکلات دیدن

ن : نداشتن ترس و هراس از تلاش

و: وابسته پنداشتن موفقیت خود فقط به دو نفر خدا و خودمان

ه: هدف دقیق و مناسب داشتن

ی : یافتن راه درست برای رسیدن به هدف

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۱/۲۸
علی دستانزاده

نظرات  (۱)

جالب بود ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی