گروه علوم اجتماعی-روانشناسی واقتصادزرین شهر

مطالب جامعه شناسی،اقتصادی و روان شناختی

گروه علوم اجتماعی-روانشناسی واقتصادزرین شهر

مطالب جامعه شناسی،اقتصادی و روان شناختی

این سایت متعلق به گروه علوم اجتماعی زرین شهرمی باشد
پیوندها
طبقه بندی موضوعی
۰۴ ارديبهشت ۹۲ ، ۰۷:۰۹

تبریک روزمعلم به همکاران گرامی

معلمی شغل نیست ،عشق است . اگر به عنوان شغل انتخابش کرده ای ،رهایش کن و اگر عشق توست مبارکت باد. هفته معلم بر تمام معلمان وهمکاران این مرز و بوم مبارک . خسته نباشید وشمع وجودتان همیشه مستدام باد
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۲/۰۴
علی دستانزاده

نظرات  (۱)

۲۸ تیر ۹۲ ، ۱۳:۲۹ همکاری از خاش که دیگه اونجا نیستم.
با سلام خدمت جناب آقای دستانزاده. خوشحالم که بعد از سالیان دراز و به عمر نوح, دوباره شما رو زیارت کردیم البته وبلاگ شما رو. امیدوارم که اوضاعت روبه راه باشه و مثل همیشه موفق باشین. فکر نکنم که شناخته باشین. از همکارای خاش هستم. خودم نمیگم کی هستم ولی راهنماییت می کنم. شما همیشه عادت داشتین تخمه بشکنین و من عادت داشتم آدامس بجوم. حالا حدس بزن کی هستم. اگه شناختی آدرس وبلاگمو میدم لینک کنی. خوشحال شدم علی آقا. امیدوارم کامنت منو ببینی. بازم سر می زنم. موفق باشی.
پاسخ:
سلام متاسفانه بجانیاوردمتون

به هرحال خاطرات خوبی از خاش دارمامیدوارم خودتونومعرفی کنید یا آدرستونو بفرستید برام
سلام منو به دوستان وآشنایان برسون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی