گروه علوم اجتماعی-روانشناسی واقتصادزرین شهر

مطالب جامعه شناسی،اقتصادی و روان شناختی

گروه علوم اجتماعی-روانشناسی واقتصادزرین شهر

مطالب جامعه شناسی،اقتصادی و روان شناختی

این سایت متعلق به گروه علوم اجتماعی زرین شهرمی باشد
پیوندها
طبقه بندی موضوعی

E: نحوه گذاشتن پاور پوینت در وب لاگ

البته حتما منظورتان این است که چگونه می توانید فایل با فرمت پاور پوینت را برای دانلود و استفاده از طریق وبلاگ در اختیار دیگران قرار دهید.
اما بهتر است قبل از هر کاری فایل را به صورت فشرده در آورید که این کار مزایایی همچون کمتر شدن حجم فایل (برای سهولت در آپلود و دانلود) دارد و از آنجا که فرمت های متداول فشرده سازی zip و rar هستند اغلب سایتهای آپلود از این فرمت ها پشتیبانی می کنند در حالی که فرمت های مرتبط با آفیس چندان متداول نیستند.
برای این کار شما می بایست فایل آماده شده را در یک سایت رایگان یا غیر رایگان آپلود کنید و سپس به لینک دانلود آن که می تواند مستقیم یا غیر مستقیم باشد در وبلاگ خود لینک ایجاد کنید.
توجه داشته باشید وقتی که یک فایل را بر روی یک سایت آپلود و دانلود میفرستید آن سایت لینک دانلود فایل را در اختیارتان خواهد گذاشت.
یکی از سایتهایی که امکان آپلود فایل با اغلپ پسوندها را در اختیارتان قرار خواهد داد سایت پرشین گیگ است که از آدرس http://www.persiangig.com قابل دسترس است به یاد داشته باشید که برای استفاده از این سایت باید در آن ثبت نام کنید. اما اگر نمی خواهید زحمت ثبت نام کردن را بکشید از سایتی همچون http://up.vivadl.com استفاده کنید که بلافاصله بعد از آپلود لینک های مختلف دانلود را در اختیارتان قرار خواهد داد که شما تنها باید از کد مربوط به خودتان با توجه به شرایط استفاده کنید.
در صورت استفاده از سایت پرشین گیگ شما می توانید فایل را بدون فشرده سازی بر روی سایت آپلود کنید. (برای استفاده از بخش آپلود این سایت بعد از ساخت اکانت و ورود به قسمت فضای وب بروید و دکمه ی آپلود فایل را بزنید و بعد از قرار گیری فایل بر روی فضا با کلیک بر آیکن کوچک کنار فایل آپلود شده آدرس دانلود آنرا بدست آورید

توضیح دو واژه:
آپلود: به معنای بارگزاری فایل به اینترنت است
دانلود: به معنای بارگزاری فایل از اینرنت است

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۰/۰۴
علی دستانزاده

نظرات  (۱)

۰۴ دی ۹۲ ، ۰۸:۲۱ امید جاودان
هیچ کس مجبور نیست، انسانِ بزرگی باشد.

تنها، انسان بودن کافی است.

پیش من هم بیاین خوشحال میشم .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی